Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 5, 2012

~ biLa cIntA ~



hahaha.. maybe aku lambat dengar lagu nie..

ketinggalan zaman betul aku nie..

tp skrg baru aku tau nape org gile ngan lagu nie..

sedap.. lirik pun menusuk2 kalbu.. no wonder..

pun mmg no wonder nape aku lambat sgt nak..

dpt feel dgr lagu nie..

tp now baru aku sedar nape aku x nak dgr..

every single word in d lyrics..

exactly same with my life.. 

but can i forget him?? no im not..

i'm trying but i can't..

my heart wont let me to do so..

 i just completely ruin my own life..

after promises n promises..

if we've been together till died..

kejam coz sampai skrg I can't help myself.. T.T



hey kamu..

betapa aku mempertahankan mu

di saat mereka memperkecilkan kamu

di saat mereka memperlekehkan kamu

di saat mereka says bad things about u..

betapa dalam tanah yg aku gali..

sampai tak dapat naik ke atas balik..


what love is..

" LOVING DOESN'T MEAN HAVING "



kamu sendiri pun tahu kamu bukan yang pertama..


n kamu jga la yg akn mjd yg terakhr..

namun yang pasti kamu tahu kamu adalah cinta yang pertama..

terima kasih untuk air mata kamu yang jatuh.. saat kamu menerangkan segala..

kamu bukan lelaki cengeng.. tapi kamu menangis untuk aku..

aku tahu kamu benar2 cinta.. bukan kamu main2..

cuma jodoh sampai situ.. =0)



Bila cinta kini

Tak lagi bermakna

Yang ku rasa kini

Hanyalah nestapa

Ditinggalkan cinta masa lalu



Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu

Yang ku sambut itu

Dengan segenap hatiku

Hingga engkau pergi

Tinggalkanku



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hinggaku memilih

Cinta yang fana



Perginya dirimu

merobek jantungku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan



kusebut namamu

disetiap doaku

bangkitkan setiap 

kenangan tentangmu

yangku dapat 

hanyalah bayangmu



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hinggaku memilih

Cinta yang fana



Uuu…



Perginya dirimu

merobek jantungku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

.....

Dalam harapan ...uuuu








0 comments:

Post a Comment